sobota, 25 lipca 2015

Migawki

Ostatnio sporo się dzieje. Ja przygotowuję się do dłuższego wyjazdu, a Chłopak spędza ostatnie dni w pracy przed urlopem. Będzie się byczył beze mnie :P Nie przeszkadza to jednak w tym, żeby mnie od 6 rano bił, tarmosił, czochrał i wszystko inne.

Chłopak: To po to, żebyś była naprawiona na resztę dnia :D

Albo

Chłopak: Na zapas, musisz zapamiętać :D

Taaaa.... ciekawe, czy za tym "znęcaniem się" zatęsknię ;)

Ale dziś rozwalił system. Zaczęło się wczoraj. Siedzieliśmy w parku, dojechali znajomi. Umawiają się na wyjście w góry. Chłopak chce mnie zabrać. Jednak mam trochę załatwień, m.in fryzjera. Rzucam hasło, że ja nie dam rady, bo jestem umówiona. Faceci pytają na co, więc na odczepne mówię "na depilację brazylijską".

Chłopak: Co to jest ta depilacja brazylijska? :D 

Spotykamy się dziś, tuż po mojej wizycie u fryzjera.

Chłopak: I jak było? Jak ta depilacja?
Dziewczyna: Ale jaka depilacja? 
Chłopak: No brazylijska, miałaś iść. 
Dziewczyna: Żartowałam przecież :D
Chłopak: To gdzie byłaś?
Dziewczyna: Ej, serio nie widzisz? Serio?

Nie żebym wyszła z burzą kręconych kłaków na głowie i wyglądała jednak inaczej niż zwykle.

Chłopak: Kochanie przepraszam :D jestem upośledzony w tych sprawach.
Dziewczyna: Jakbym sobie cycki odcięła, to też byś nie zauważył? :P
Chłopak: Nie no, to bym od razu zauważył :D

No przecież.... oczywista oczywistość :P

Mam nadzieję, że podczas mojego wyjazdu blog nie umrze ;) trzeba będzie od czasu do czasu pogadać z własnym facetem, żeby móc tu coś skrobnąć ;)

10 komentarzy:

  1. Haha :D :D No wypadałoby pogadać ;)

    www.julinkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekała z niecierpliwością aż do Twojego powrotu ;)
    Udanego wyjazdu!
    PS nie przejmuj się, faceci tak mają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj to trochę potrwa, bo wracam dopiero w listopadzie :)
      Dziękuję :)
      Myślałam, że Chłopak jest jednak bardziej spostrzegawczy :P

      Usuń
  3. A gdzie jedziesz? Wiesz mnie ciut nie było i nie w temacie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz, bo nie pisałam tego tutaj :P Lecę na Teneryfę, na praktyki :)

      Usuń
  4. Faceci i ich spostrzegawczosc :P Pisz nam tutaj cos z tej slonecznej Teneryfy choc od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spostrzegawczość na pięć :D Napiszę, napiszę, coooś czasami :P

      Usuń
  5. eheheheh no przyznam, że większość facetów upośledzonych jest w tych sprawach ;)
    I racją jest, że cycki najszybciej zauważą ;p ich brak, nadmiar.... w ogóle cycki ;p

    OdpowiedzUsuń