niedziela, 13 marca 2016

Koniec marazmu!

Halo! Jest tu jeszcze ktoś? Bo wracam. Raczej na pewno niż chyba :) Wiosna idzie, a przynajmniej ja tak myślę, czas odkurzyć bloga.

Co u nas? To, co zwykle, czyli wszystko na odwrót ;) Chłopak obecnie jest na poligonie i marznie od rana do wieczora na lotnisku. Ja? Udaję, że piszę pracę licencjacką, mam już aż tłumaczenie zrobione, które jest mi potrzebne.... do części praktycznej pracy. No mówiłam, że wszystko na opak ;) Zobaczymy się dopiero na Wielkanoc, czyli do tego czasu zwariuję.

Tymczasem podczas mojego biegania wczoraj

Dziewczyna: Kup mi czapkę.
Chłopak: Co????
Dziewczyna: No kup mi czapkę.
Chłopak: Co mam Ci kupić?

Musiałam stanąć, bo chyba demencja mu na słuch już siada.

Dziewczyna: KUP. MI. CZAPKĘ.
Chłopak: Serio chcesz czapkę?
Dziewczyna: No jak jedziesz do Decathlonu, to kup.
Chłopak: Jesteś pewna, że chcesz? A jak kupię z jakimś (cenzura) penisem?
Dziewczyna: Wierzę, że te czapki produkują normalni ludzie :D

Oto, co kupił


Chłopak: Przynajmniej, jak się zgubisz w lesie, to będę Cię widział :D

No z pewnością. Za chwilę zyskam miano biegowej Barbie, bo całkiem przypadkowo mam dwie koszulki w podobnym kolorze.

Dorobiliśmy się ostatnio pościeli. Wcześniej spaliśmy pod śpiworem wojskowym, też fajnie. Oczywiście Chłopak kupił gigant pościel, jeszcze jedna para by się zmieściła spokojnie.

Dziewczyna: Jak tam nasza boska pościel?
Chłopak: O tak! To będzie boska pościel!!! Podarowana przez boga Pościelosa. Który zstąpił...... tutaj opowiada całą historię owego boga Pościelosa, znaczy już nie pamiętam :D

I tak to u nas jest :)

Aaaa! I jeszcze ostatnie Nocne Rozmowy

Chłopak: Kochanie... Kochanie... śpisz?
Dziewczyna: IGNORUJEMY
Chłopak: No porozmawiaj ze mną.
Dziewczyna: NADAL IGNORUJEMY
Chłopak: No weź, mam ochotę porozmawiać.
Dziewczyna: IGNORUJĘ JESZCZE BARDZIEJ

Udało się :D Zasnęłam!!!

11 komentarzy:

  1. Ooo reaktywacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba? Czyli, że nie do końca?

      Usuń
    2. Nie no, chcę pisać. Ale jak to w praktyce wyjdzie, to nie wiem.

      Usuń
  2. Nowy link do bloga

    http://onuayo.blogspot.com/

    Stara Słodko Gorzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to jesteś jak mój R. ja chcę pogadać a on udaje że śpi, po czym faktycznie zasypia -,-

    OdpowiedzUsuń